Politica de efectuare a reclamațiilor și/sau retur
În ceea ce privește soluționarea reclamațiilor se realizează prin comunicare la adresa oficială de mail
contact@papusipovestiromanesti.ro ori prin apel telefonic la 0756983661.
Dreptul de retur se aplica numai produselor comandate si platite prin intermediul site-ului www.papusipovestiromanesti.ro
Reglementarile OUG 34.2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului nu se adresaza persoanelor juridice si persoanelor ce
achizitioneaza produse direct din showroom-ul ocazional Păpuși și Povești Românești© .
Produsele de tip comanda speciala, indiferent de categorie, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme(in cazul in care acestea nu se
aflau in stocul nostru intern) din partea clientului si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate. De asemenea, produsele
achizitionate la pret redus fata de pretul standard, afisat in showroom sau pe site, nu au drept de retur.
Descarcă de aici formularul de retur. Formularul de retur se completeaza si se transmite DOAR pe adresa de e-mail: contact@papusipovestiromanesti.ro
APLICABILITATEA DREPTULUI DE RETUR PRODUSE COMANDATE ONLINE
Consumatorul are dreptul ca, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate si platite prin intermediul
site-ului, sa notifice in scris prin trimiterea unei solicitari pe email la adresa contact@papusipovestiromanesti.ro , asupra deciziei sale
de a renunta la produsele comandate, in urma careia veti fi contactati de unul dintre agentii nostri ce va vor furniza toate informatiile
necesare pentru demersul returnarii produselor achizitionate. Soluții Avansate în cadurl Păpuși și Povești Românești© va inapoia
contravaloarea produselor returnate (prin trasfer bancar) in cel mult 14 zile de la data solicitarii de retur, dar nu inainte de data
receptionarii bunurilor.
Atunci cand la receptionarea returului se constata faptul ca produsul prezinta urme de folosinta ce pot cauza diminuarea valorii,
cererea de retur va fi refuzata.
FOARTE IMPORTANT: returul produselor comercializate de catre Păpuși și Povești Românești©, este acceptat DOAR DACA
ACESTEA (PRODUSELE) NU AU FOST MANIPULATE/TESTATE IN INTERIOR, ASA CUM S-AR PROCEDA IN
SHOWROOM-UL PĂPUȘI ȘI POVEȘTI ROMÂNEȘTI© !
Returnarea produselor se va face obligatoriu impreuna cu ambalajul original, ce cuprinde: cutia, etichetele nedetasate de produs,
foliile, cartea, foaia de instructiuni si alte potențiale accesoriile cu care a fost livrat.
In cazul unui retur total, Soluții Avansate va returna contravaloarea produselor comandate. Atentie, costul de transport pentru
returul produselor catre Păpuși și Povești Românești© va fi suportat de clientul care a solicitat returul. Returul produselor se
face prin orice firma de curierat preferata de client, respectand detaliile mentionate in email-ul primit dupa trimiterea cererii de retur.
Atentie! Daca ati comandat mai multe produse de acelasi fel, si doriti sa le returnati pe toate, trebuie sa va asigurati ca DOAR UNUL a
fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
In cazul unui retur partial, daca clientul returneaza partial si pastreaza unul sau mai multe produse, Păpuși și Povești Românești©va
returna numai contravaloarea produselor pe care clientul doreste sa le returneze. Atentie, si in cazul acesta taxa de transport pentru
returnarea produselor este suportata de client. Returul produselor se face prin orice firma de curierat preferata de client, respectand
detaliile mentionate in email-ul primit dupa trimiterea cererii de retur.
APLICABILITATEA DREPTULUI DE RETUR PRODUSE ACHIZIȚIONATE IN SHOWROOM/PREZENTĂRI DE PRODUS
In cazul produselor achizitionate in showroom sau evenimente din cadrul proiectului Păpuși și Povești Românești© , consumatorului i
se ofera dreptul de retur, doar in cazul produselor sigilate (pe care acesta nu le-a desigilat in momentul ridicarii) in termen de 48 de
ore.
Aceasta politica de retur se aplica si produselor ridicate din depozitul Păpuși și Povești Românești© .
DIMINUAREA VALORII BUNURILOR RETURNATE CONFORM OUG NR 34/2014 ART. 14, ALIN. 3
Consumatorului i se ofera dreptul de retur, in cazul achizitiilor cu livrare la domiciliu, tocmai pentru ca nu are posibilitatea de a vedea
produsele inainte de achizitionarea acestora, din același motiv i se permite sa testeze si sa verifice produsele pe care le-a cumparat in
masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare al acestora.
Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare al acestora, consumatorul trebuie sa le manipuleze si sa le inspecteze la
fel cum i s-ar permite intr-un magazin fizic.
Consumatorul este responsabil de modul de manipulare al produsului ce poate duce la diminuarea valorii produsului in urma
determinarii naturii, calitatii si functionarii produsului.
Actiunile care duc la diminuarea valorii produsului returnat sunt urmatoarele:
- deteriorarea produselor în orice fel;
- ruperea sigiliilor si a etichetelor produsului;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale ale produsului;
- zgarierea, murdarirea, patarea, impregnarea cu substante externe;
- desigilarea accesoriilor consumabile ale produsului.
Acestea ne impun să refuzăm produsul și returul dacă avarierea este sub realizată.
Soluții Avansate în Proiectul Păpuși și Povești Românești© : poate refuza comanda dvs. in urmatoarele situatii:
- Nu avem pe stoc produsul comandat;
- A fost o eroare legata de pret;
- Clientul nu a ridicat produsele comandate anterior.